ARIZ LUFIAS ▼
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK Ask.fm FORTEEN
You Are Only One For Me ♡
Tuesday, December 4, 2012 • 9:41 AM • 0 comments



Di dalam kelas 3-B.
"Annyeonghaseyo! Jeunun Seohyun Imnida!" kata pelajar baru kelas 3-B.
Namanya Seohyun. Yong Hwa sedang leka melihat Seohyun yang duduk di sebelahnya.
"Annyeong." kata Seohyun pada Yong Hwa.
"Annyeong." kata Yong Hwa. Yong Hwa termenung melihat Seohyun. Yong Hwa rasa dia jatuh cinta pada Seohyun.
Tiba-tiba Yong Hwa tersedar dari lamunannya. Nichkhyun memangkil dia.
"Yong Hwa, cantik lah budak tu!  Kau tengah jatuh cinta kat dia ke?" kata Nichkhun pada Yong Hwa.
"Kau ni macam-macam lah. Tapi, budak tu memang cantik lah. Aku rasa macam nak kawan rapat dengan dia. Rehat nanti nak kenal dia dengan lebeih rapat." jawab Yong Hwa.
"Untunglah budak tu jatuh cinta." jawab Nichkhun.
"Hahaha. Tengok orang lah kawan." jawab Yong Hwa sambil ketawa.

Waktu rehat dalam kelas 3-B.
"Annyeong." kata Yong Hwa kepada Seohyun yang leka membaca buku.
"Annyeong." jawab Seohyun.
"Boleh saya berkawan dengan awak?" kata Yong Hwa.
"Boleh. Apa salahnya? Saya sedang mencari rakan ni." jawab Seohyun.
Ketika itu, Nichkhun dan Victoria masuk ke kelas.
"Annyeong." kata Victoria.
"Annyeong." kata Seohyun.
"Ni saya kenalkan . Ni Nichkhun dan ni Victoria mereka sedang bercinta." kata Yong hwa.
"Mwo?? Betul ke kata Yong Hwa,Victoria?" tanya Seohyun kepada Victoria yang ingin tahu, Victoria mengangguk.
"Ha... Ah, betul lah kami bercinta. Betulkan, Nichkhun?" Victoria kata.
Betul. Yong Hwa, aku dengan Vicroria harap sangat supaya kau cepat dapat kekasih. Kau bercinta jelah dengan Seohyun. Okay jugak." kata Nickhkun.
Yong Hwa dan Seohyun merah padam dengar Nichkhun cakap.
"Ah... Dah lah! Duduk tempat kau! Rehat dah nak habis. Jangan banyak cakap." kata Yong Hwa dengan pantas. Seohyun yang duduk sebelah Yong Hwa hanya duduk terdiam.
"Jangan dengar sangat cakap Nichkhun tu. Dia suka bergurau." kata Yong Hwa kepada Seohyun. Yong Hwa tanya Seohyun dimana kah Seohyun tinggal.
"Di taman perumahan belakang sekolah kita je." jawab Seohyun.
"Kalau macam tu, balik nanti balik sama-sama okay? Rumah saya di situ juga!" kata Yong Hwa.
"Okay!" kata Seohyun pada Yong Hwa.

Dalam perjalanan pulang dari sekolah.
"Awak tinggal di lorong berapa?" tanya Yong Hwa.
"Lorong 1/3." jawab seohyun.
"Owh. Sebelah je lah. Saya lorong 1/4" kata si Yong Hwa.
"Oh! Ye ke? Nasib baik awak ada kalau tak... tak tahu lah apa jadi. Boleh lah saya tanya apa-apa yang penting kat awak." jawab Seohyun . Yong Hwa hanya ketawa kecil.

4 bulan kemudian.
Hubungan Yong Hwa dan Seohyun semakin rapat bagaikan pasangan kekasih. Yong Hwa ingin tanya Seohyun sesuatu. Tetapi dia takut seohyun marah.
"Yong Hwa, kuatkan semanagt kau!" kata Yong Hwa dalam hati.
"Seohyun... Boleh tak saya nak tanya sesuatu?" tanya Yong Hwa.
"Apa dia?" tanya seohyun.
"Err... Saya sukakan awak..." kata Yong Hwa.
Terkejut Seohyun dengar perkataan yang keluar dari mulut Yong Hwa.
"Are you sure, Yong Hwa?" tanya Seohyun.
"Yup! I'm sure! Saya sukakan awak sejak awak sejak awak masuk kelas nie. Boleh tak saya couple dengan awak?" kata Yong Hwa.
"What?! Is that true?" kata Seohyun dengan terkejut.
"Betul. Saya sukakan awak. Saya selalu ingat awak. You are the only for me!" kata Yong Hwa.
"Tapi... Boleh bagi saya masa untuk fikirkan tentang ini?" Seohyun menjawab dengan perlahan.
"Boleh. Saya tunggu jawapanawak. Seohyun." jawab Yong Hwa.
"Kamsahamnida sebab bagi saya masa... Yong Hwa." kata Seohyun pada Yong Hwa.
"tak mengapa?" kata Yong Hwa.

Hari Keesokkan, di dalm kelas 3-B.
"Nichkhun... Aku harap dia terima aku!" kata Yong Hwa kepada Nickhun.
"Dia mesti terima lah. Kau bukan je pandai, hensem, pandai main gitar lagi tu!" kata Nichkhun.
"Macam mana nie, Victoria? Nak terima ke? Sebenarnya saya pun suka pada dia..." kata Seohyun pada Victoria.
"Kau terima jelah si Yong Hwa tu! Dia hensem ape! Baik lagi tu." jawab Victoria.
Tiba-tiba, guru kelas mereka sampai. Yong hwa, Seohyun, Nichkhun dan Victoria pulang ke tempat duduk mereka masing-masing.

Ketika rehat.
Yong Hwa sedang tunggu Seohyun di dalam kelas. Seohyun yang baru masuk kelas memanggil Yong Hwa.
"Yong Hwa.. Sini kejap."
"Okay!" jawab Yong Hwa.
"Time balik boleh tunggu saya kat depan pagar sekolah?" tanya Seohyun.
"Boleh." jawab Yong Hwa.
"Kamsahamnida." kata Seohyun.
"Cheomanego." jawab Yong Hwa.

Ketika pulang dari sekolah.
Yong Hwa tunggu Seohyun di depan pagar sekolah mereka, Seohyun berlari ke arah Yong Hwa.
"Mianei. Lama ke tunggu?" tanya Seohyun.
"Tak la! saya pun baru keluar." jawab Yong Hwa sambil tersenyum.
Sambil pulang ke rumah, seohyun berkata...
"Saya terima awak sebagai kekasih saya."
"Hah? Biar betul! Yes!!" jawab Yong Hwa.
"Ni apasal suke sanagt nie?"
"Tak da pape, my dear! Sarang haeyo, Seohyun!" kata Yong Hwa.
"Saranghaeyo, Oppa." buat pertama kali, Seohyun panggil Yong Hwa sebagai "Oppa". Yong Hwa memegang tangan Seohyun. Mereka berasa sanagt gembira. Mereka menyanyi lagu <LOVE> nyanyian group CNBLUE. Nichkhun dan Victoria yang mengekori mereka dari sekolah berasa gembira kepada pasangan itu.
"Aku harap cinta aku dan Seohyun akan kekal selamanya!" kata Yong Hwa dalam hati sambil melihat langit.
Selepas itu, dia memandang Seohyun dan berkata dalam hati "You are only one for me, Seohyun!"
Seohyun hanya tersenyum melihat Yong Hwa.


-THE END-


PASTFUTURE
D'Owner
Hi! Assalamualaikum. Dia seorang yang periang. Be talkative like chicken want to dance. Is a busier woman with her life. Addicted to be friend with all human in this earth. So, enjoy . Do follow :) Thanks .

Forteen


#KitaBerduaBersatuSepertiDulu #Forteen @IzzueIslam @OneForteen @lufias89 @AmeerForteen

D'Tagboard



Others



Newbie Blogger
date : 16.10.2012
at : 9am



date :
at :



date:
at :

Blog Archive

  • Hari Raya AIdiladha & Happy Birthday !
  • Holiday ! :(